Με σημαντική αύξηση, της τάξης του 14,76%, έκλεισε το 9μηνο του 2022 σε επίπεδο δευτερολέπτων ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2021.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε το Spot Monitor, το διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2022, ο διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος ανήλθε συνολικά σε 113.901.621 δευτερόλεπτα, με την Αθήνα να εμφανίζει αύξηση 21,06%, τη Θεσσαλονίκη 13,67% και την Περιφέρεια 11,74%.

Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά εξακολουθεί διαχρονικά να είναι αυτή που επενδύει περισσότερο στη ραδιοφωνική προβολή της, ενώ ακολούθησε η κατηγορία διασκέδαση και εξοπλισμός οικοδομής.

Σε επίπεδο brands, το top 3 καταλαμβάνουν αλυσίδες super markets, με την ΑΒ Βασιλόπουλος να καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από τη Lidl και τη Μασούτης. Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε επίπεδο μήνα, τα περισσότερα δευτερόλεπτα προβολής καταγράφηκαν τον Ιούνιο.