Στο 4ο EACA International Summer School

Οι θεματικές συμπεριελάμβαναν κεντρικά ζητήματα επικοινωνίας όπως «Αποτελεσματική ψηφιακή επικοινωνία», «Κατανοώντας την επιχείρηση του πελάτη» κ.ά. Από τις 8 Ιουλίου, οι συμμετέχοντες, εκτός από τα μαθήματα που παρακολουθούσαν καθημερινά, εργάστηκαν σε ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν προτάσεις για την Coca Cola και το πώς θα μπορούσε να ενδυναμώσει τη χορηγία της για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στη Βραζιλία το 2014, με ιδέες που συνδέουν την εταιρεία και τη διοργάνωση με την «ευτυχία».

Εκπρόσωποι της Coca Cola, της EACA, του ακαδημαϊκού και διαφημιστικού κόσμου συνέθεταν την κριτική επιτροπή. Το επόμενο EACA International Summer School θα πραγματοποιηθεί 7-11 Ιουλίου 2014.