Στις 12 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο του «TV Conference»

Εκείνη την ημέρα θα πραγματοποιηθεί το «TV Conference», ένα συνέδριο από τη BOUSSIAS και το Marketing Week που θα εξετάσει το παρόν και το μέλλον της Τηλεόρασης. Το «TV Conference» θα κινηθεί σε τρεις βασικούς θεματικούς άξονες: τη σημερινή πραγματικότητα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί από την οικονομική ύφεση, τις πλέον αξιοσημείωτες τεχνολογικές εξελίξεις και πώς επηρεάζουν τις τηλεοπτικές αγορές και τις προτιμήσεις και νέες απαιτήσεις των σύγχρονων διαφημιζόμενων.

Στη σκηνή του «TV Conference» θα ανέβουν διακεκριμένοι εισηγητές από διεθνείς καταξιωμένους Ομίλους, όπως BBC, Fox Germany, Dailymotion και The Nielsen Company. Η ελληνική αγορά θα εκπροσωπηθεί από επιφανή στελέχη τα οποία θα συμμετάσχουν σε 2 επίκαιρα πάνελ υψηλού ενδιαφέροντος (www.tvconferenence.gr).