Η πραγματικότητα είναι εφευρετικότερη της φαντασίας. Η ρήση έχει επιβεβαιωθεί πολλές φορές. Ποιος φανταζόταν όταν ακούγαμε για πρώτη φορά περί κορωνοϊού, ότι μετά από 8 μήνες τίποτε δεν θα είχε επιστρέψει στην κανονικότητα. Και συνεχίζουμε.

Επίσης όμως η πραγματικότητα επιβεβαιώνει ότι η ζωή βρίσκει τρόπο να προσαρμόζεται και να συνεχίζει. Ίσως με πιο δημιουργικούς τρόπους από πριν. Αυτό δείχνει η πλούσια δραστηριότητα των επιχειρήσεων σε ένα ευρύ φάσμα πεδίων, δράση η οποία καταγράφεται και αναγνωρίζεται μέσα από θεσμούς και αντίστοιχες διοργανώσεις.

Στο τρέχον τεύχος φιλοξενούμε μια σειρά από αντίστοιχες διοργανώσεις αριστείας, που λειτουργούν ως μεγεθυντικός φακός για τη διαρκή καινοτομία των brands και των επιχειρήσεων. Καινοτομία και δραστηριότητα που δεν σταματάει μπροστά στις προκλήσεις, αλλά αναπροσαρμόζεται. 

Αυτό δείχνουν οι διακρίσεις στα Sales Excellence Awards που φιλοξενούμε στο τεύχος, αυτό υπογραμμίζουν επίσης τα βραβευμένα έργα που είδαμε να αναδεικνύονται στο πλαίσιο των Packaging Awards 2020. Εταιρείες και στελέχη είναι εκεί και δηλώνουν «παρών» παρά τις δυσκολίες, ενώ, σημαντικά είναι επίσης τα insights που προκύπτουν για την εξέλιξη κάθε κλάδου μέσα από τις διακρίσεις. 

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το αναλυτικό ρεπορτάζ για το 15ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, μία διαδικτυακή διοργάνωση που έφερε κοντά Έλληνες και ξένους ομιλητές, ανέδειξε βέλτιστες πρακτικές και σκιαγράφησε τον «οδικό χάρτη» του customer service με ορόσημα τη συνδημιουργία και την ενσυναίσθηση. 

Η αγορά του marketing, των marketing services και της εμπορικής επικοινωνίας αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ζωντανή και μάχιμη. Είναι υποχρέωσή μας ως κλαδικό περιοδικό να βρισκόμαστε εκεί και να συμμετέχουμε σε όλη αυτή τη δράση μέσα από τις σελίδες μας, βλέποντας το «ποτήρι» όπως είναι. Ούτε βέβαια γεμάτο, αλλά ούτε και άδειο. Εξάλλου, η εσωστρέφεια και η… μιζέρια δεν βοήθησε ποτέ κανένα «ποτήρι» να γεμίσει. Καλή ανάγνωση.