Με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία παροχής υπηρεσιών Facility Management και Human Resources Unison διοργάνωσε σειρά από δράσεις για τους ανθρώπους της και τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται μαζί της.

Στόχος των δράσεων ήταν η ενίσχυση της αξίας της εξυπηρέτησης και η αναγνώριση της συνδρομής των ανθρώπων που καθημερινά υποστηρίζουν τους πελάτες. Κατά το διάστημα αυτό, ομάδες από το Sales και το Operations πραγματοποιούσαν στοχευμένες συναντήσεις με πελάτες στο πλαίσιο προώθησης διορθωτικών ενεργειών, όπως ορίζεται και από τις πάγιες διαδικασίες της εταιρείας.

Επιπλέον, διοργανώθηκε μία σειρά από webinars με θεματολογία σχετική με την ενδυνάμωση της εμπειρίας και της επαφής με τον πελάτη, ενώ η εβδομάδα έκλεισε με συνάντηση των υπαλλήλων για καφέ, πρωινό και απολογισμό στα γραφεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης.