Για την εκπαίδευση των παιδιών στις αναπτυσσόμενες χώρες

 Στόχος της UM, είναι να μετατρέψει το ισχυρότερο επικοινωνιακό event του «Free the Children», την «WeDay», στο μεγαλύτερο κίνημα νεολαίας ανά τον κόσμο μέσα από την αύξηση του engagement των έφηβων σε Twitter και Facebook. Συγκεκριμένα, κατά τα 4 τελευταία έτη η UM κινητοποιεί τους εταίρους στης στα ΜΜΕ 48 χωρών για την παροχή δωρεάν χώρου στο πλαίσιο προβολής της εκστρατείας του Free the Children, που στόχο έχει την στήριξη των παιδιών μέσω της εκπαίδευσης στις αναπτυσσόμενες χώρες.

Για το 2014 το θέμα της καμπάνιας ήταν «Εκπαίδευση για όλους» και για κάθε νέο follower, θα διατεθούν σχολικά είδη σε παιδιά αναπτυσσόμενων χωρών. Μέσω της συμβολής της UM, τα likes και οι followers έφτασαν τα 1.581.060, που αντιστοιχεί σε 1.5 εκατ. σχολικά πακέτα για 1.5 εκατ. παιδιά. Η καμπάνια στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε στις 6 Φεβρουαρίου και η διάθεση του δωρεάν διαφημιστικού χώρου που εξασφάλισε η UM, ανήλθε σε 380.000 δολάρια. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η αξία του media placement της καμπάνιας ξεπέρασε τα 10 εκατ. δολάρια.