Θέτοντας τη διαδικασία αυτή της διερεύνησης στο επίκεντρο της γ΄ έκδοσης του βιβλίου «Συμπεριφορά Καταναλωτή», ο καθηγητής κ. Γιώργος Σιώμκος δένει τις εννοιολογικές βάσεις της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή με τις πρακτικές εφαρμογές στη στρατηγική του ΜΚΤ, διατηρώντας τον προσανατολισμό ολοκλήρωσης θεωριών – στρατηγικής, όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις.
Ταυτόχρονα, μεγάλο μέρος της προσπάθειας ανανέωσης του βιβλίου αφιερώθηκε στην ενημέρωση και στον εμπλουτισμό των κεφαλαίων του βιβλίου με αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών (ακόμη και του 2011) δημοσιευμένων στα εγκυρότερα επιστημονικά περιοδικά του χώρου.
Στο τέλος του κάθε κεφαλαίου υπάρχουν δύο ενότητες. Η πρώτη από αυτές ονομάζεται «Περαιτέρω Μελέτη» και παρουσιάζει πολύ συνοπτικά -σχεδόν «τηλεγραφικά»- ορισμένα άρθρα από διάφορα επιστημονικά περιοδικά που αφορούν εξειδικευμένα θέματα σχετιζόμενα με αυτά του εκάστοτε κεφαλαίου. Ο ενδιαφερόμενος αναγνώστης-μελετητής μπορεί να μελετήσει περαιτέρω αυτά τα άρθρα προκειμένου να εντρυφήσει τόσο σε εννοιολογικά όσο και σε μεθοδολογικά θέματα αλλά και θέματα εφαρμογής έρευνας.
Η δεύτερη από τις νέες ενότητες, η «Έρευνα Καταναλωτή στην Πράξη», παρουσιάζει πραγματικές έρευνες που σχετίζονται άμεσα με τα περιεχόμενα του εκάστοτε κεφαλαίου και αφορούν εφαρμογές διερεύνησης διαφόρων πτυχών της συμπεριφοράς του καταναλωτή, προερχόμενες είτε από επιστημονικά άρθρα ή από μελέτες εταιρειών έρευνας (όπως η MRB Hellas) που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα.
Τέλος, μετά τη βιβλιογραφία του κάθε κεφαλαίου, υπάρχει η ενότητα «Ασκήσεις Εφαρμογής στο Internet». Πρόκειται για εμπειρικές ασκήσεις και παραδείγματα εφαρμογών, μελέτη άρθρων και αποτελεσμάτων ερευνών ή και παρουσίαση μεθόδων και εργαλείων στο διαδίκτυο που δίνουν την ευκαιρία στον αναγνώστη να διερευνήσει διάφορα ενδιαφέροντα φαινόμενα συμπεριφοράς του καταναλωτή με δεδομένη τη σημαντικότητα του διαδικτύου τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους marketers.
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα
Ο Γιώργος Ι. Σιώμκος είναι καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Υπηρεσιών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα ερευνητικά, διδακτικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντα, καλύπτουν τους χώρους του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ, της Διαχείρισης Επιχειρησιακών Κρίσεων, εξαιτίας επιβλαβών προϊόντων, και του Στρατηγικού Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ.
Έκδοση: Σταμούλης, 2011, Σελίδες: 580, Διαστάσεις: 20×28, Τιμή: €87 [www.stamoulis.gr]