Όλες οι κύριες και ανερχόμενες πρακτικές θα παρουσιασθούν στις 28 Ιουνίου

Με πολυβραβευμένους διεθνείς ομιλητές που ηγούνται του κλάδου τους σε επιμέρους αγορές, η ατζέντα περιλαμβάνει τις τελευταίες τάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές στους βασικούς πυλώνες του Interactive Advertising όπως το Display, το Search, το Social και το Mobile.  Ειδικότερα στο Display Advertising, θα εξετασθούν οι δύο πλέον προηγμένες εκφάνσεις του όπως το Targeting και το Online Video ενώ θα έχει προηγηθεί η εισαγωγική ενότητα που θα εστιάσει στα ευρύτερα ζητήματα Strategy & Innovation και Online Creativity. Με επιπλέον τοποθετήσεις και παρουσιάσεις από σημαντικές ελληνικές εταιρείες του κλάδου, το Online Marketing Conference αναμένεται να αποτελέσει ένα κρίσιμο ραντεβού της ελληνικής digital αγοράς που αντιστέκεται στην κρίση και βάζει νέα θεμέλια για την περαιτέρω ανάπτυξη της.