Το sustainability στο Digital Marketing αλλάζει ουσιαστικά το οικοσύστημα της επικοινωνίας, με τον αντίκτυπο να αφορά όλη την αλυσίδα, δηλαδή brands, agencies και εκδότες. Ωστόσο, ο ρόλος των publishers σε αυτήν την κομβική μεταβολή αποδεικνύεται κρίσιμος, καθώς αποτελούν τον τελικό «συνομιλητή» με τους χρήστες.

Παράλληλα, καλούνται από brands και agencies να υλοποιήσουν σειρά νέων πρακτικών – από καινούργιες προδιαγραφές έως χρήση νέων εργαλείων που οδηγούν σε ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και νέο υπόδειγμα λειτουργίας και συνεργασίας.

Αυτά τα κρίσιμα θέματα θα αναδείξουν η Karine Rielland Mardirossian, Managing Director Digital του γαλλικού ομίλου Figaro και ο Steffen Johan Hubert, Lead Sustainability, του γερμανικού Seven.One Entertainment Group και Vice Chair της Επιτροπής Sustainability Standards του IAB Europe σε ειδική συνεδρία του Sustainability in Digital Marketing Conference που θα λάβει χώρα την Πέμπτη 21 Μαρτίου στο Aμφιθέατρο της OTEAcademy.

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas και απευθύνεται σε ανώτατα και ανώτερα στελέχη από brands, agencies, publishers/broadcasters και solutions providers.