Καθώς ο ψηφιακός και ο φυσικός κόσμος συνεχίζουν να συγχωνεύονται ολοένα και περισσότερο, η Snap βοηθά τους διαφημιζόμενους να αξιοποιήσουν το augmented reality (AR) για να προσελκύσουν το κοινό. Γι’ αυτό τον σκοπό, η εταιρεία ίδρυσε το παγκόσμιο creative studio Arcadia.

Σε συνεργασία με το Arcadia, brands και agencies αναπτύσουν εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας στο διαδίκτυο και τα mobile apps. To studio θα λειτουργήσει ως ανεξάρτητο τμήμα της Snap και θα παρέχει project-basis υπηρεσίες. Ήδη έχει ξεκινήσει να δουλεύει με brands όπως η Procter & Gamble Beauty, η Verizon και η WWE για την ανάπτυξη φίλτρων AR, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις και με άλλα brands.

«Η συνεργασία με το Arcadia μας έδωσε ένα one-stop-shop, το οποίο είναι βαθιά συνδεδεμένο με το οικοσύστημα, με πρόσβαση σε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται για το συναρπαστικό AR. Το studio μειώνει την πολυπλοκότητα της τεχνολογίας AR για να γίνει εύκολα διαχειρίσιμη από τα brands», δήλωσε ο Benjamin Spiegel, Chief Digital Officer P&G Beauty.

(Πηγή: Campaign)