Διεκδίκηση μεγαλύτερων τηλεοπτικών μεριδίων

‘Οπως ανέφερε, η ΕΡΤ πρέπει να γίνει και πάλι ανταγωνιστική, να ενισχυθεί με νέο, ποιοτικό πρόγραμμα και να διεκδικήσει μεγαλύτερα μερίδια τηλεθέασης, τα οποία σήμερα είναι πολύ χαμηλά.

Εμμέσως πλην σαφώς, προανήγγειλε το νέο στόχο της ΕΡΤ να διεκδικήσει μεγαλύτερα διαφημιστικά κονδύλια, μια στρατηγική που ουσιαστικά είχε εγκαταλειφθεί τα τελευταία 5 χρόνια, όταν η δημόσια ραδιοτηλεόραση δεν ανταγωνίζονταν τα ιδιωτικά κανάλια, ενώ και οι αρμόδιοι θεσμικοί φορείς είχαν πολλάκις ανακοινώσει την πρόθεσή της να αποχωρήσει από τη διαφημιστική αγορά.

Μεταξύ των άλλων που ανέφερε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ ήταν η πρόθεση της νέας ηγεσίας να προχωρήσει σε «νοικοκύρεμα» της λειτουργίας της και να ακολουθήσει τη στρατηγική που θα χαράξει ο βασικός μέτοχος της ΕΡΤ, δηλαδή το ελληνικό δημόσιο.