Μείωση στα έσοδα από διαφημίσεις κατά 23% σημείωσε το Twitter κατά το β΄ τετράμηνο του 2020, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, παρά την αύξηση των καθημερινών ενεργών χρηστών του κατά ένα τρίτο. Ωστόσο, μία αγγελία της πλατφόρμας για την πρόσληψη Software engineer για μία άγνωστη προς το παρόν πλατφόρμα συνδρομών, ενίσχυσε τις φήμες, ότι η επιχείρηση σκέφτεται να στραφεί στα subscriptions για να αντισταθμίσει τις απώλειες.
Η πλατφόρμα ανακοίνωσε διαφημιστικά έσοδα ύψους 562 εκατ. δολαρίων την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, μειωμένα κατά 23% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ενώ η συνολική μείωση των εσόδων άγγιξε το 19%, το οποίο ισοδυναμεί με 683 εκατ. δολάρια, κανένα μη-διαφημιστικό έσοδο και ελαφρά ενίσχυση του data licensing.
Όπως ανέφερε το Twitter, μετά τη ραγδαία μείωση της διαφημιστικής ζήτησης στα μέσα Μαρτίου, όταν δηλαδή ξεκίνησε το lockdown, το τελευταίο διάστημα σημειώνεται μία σταδιακή ανάκαμψη, ωστόσο ανακόπηκε από τη δολοφονία του George Floyd στη Μινεσότα των ΗΠΑ και των αντιδράσεων που ακολούθησαν.
(Πηγή: Campaign Live)