Τη νέα καμπάνια της, με τίτλο «Night in new light», παρουσίασε η Samsung Electronics, η οποία εστιάζει στις νυχτερινές λήψεις. Η καμπάνια αποτελείται από 4 εβδομαδιαία επεισόδια, παρουσιάζοντας τις νέες νυχτερινές δημιουργίες του street artist και TikToker, Fat Cap Sprays, οι οποίες αποτυπώνονται με το Samsung Galaxy S22 Ultra και το Nightography.

Το έργο της τρέχουσας εβδομάδας απεικονίζει μια αλεπού, εφαρμόζοντας μια καινούρια φόρμα δημιουργίας. Οι ταινίες έχουν στόχο, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση, να αποτυπώσουν το ταξίδι του δημιουργού σε νέους τρόπους δημιουργίας, τη σύνδεση με το κοινό και τον συνδυασμό της φυσικής με την ψηφιακή τέχνη, μέσα από NFTs.

Τα επεισόδια, τα οποία θα κυκλοφορούν κάθε Δευτέρα στο επίσημο website της Samsung, είναι τα εξής: Night in the New Light, Fans σε κάθε γωνία, Από προσωρινό, μόνιμο και Οι εικόνες μένουν για πάντα. «To street art είναι το καλύτερο παράδειγμα δημιουργικότητας που ζωντανεύει τη νύχτα. Ο απίστευτος αντίκτυπός του στις κοινότητες τα τελευταία 2 χρόνια είναι περισσότερο αισθητός από ποτέ», σημείωσε ο Mark Notton, Senior Director στο IM Category Management της Samsung Electronics.

«Η αποτύπωση της δημιουργικής διαδικασίας είναι, για μένα, και αυτή, μια μορφή τέχνης» σημείωσε ο Fat Cap Sprays. «Οι νυχτερινές δυνατότητες του Samsung Galaxy S22 με βοηθούν να πραγματοποιήσω το όνειρό μου για αυτά τα νέα, νυχτερινά έργα, ζωγραφίζοντας στο σκοτάδι χωρίς να φοβάμαι ότι δεν θα καταφέρω να τα απαθανατίσω», πρόσθεσε.