Η Carrefour ξεκινά στρατηγική συνεργασία με τη Meta, η οποία στοχεύει στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, μέσω της ψηφιακής διαφήμισης και της ψηφιοποίησης φυλλαδίων, της τοπικής επικοινωνίας και του κοινωνικού εμπορίου. Η συνεργασία καλύπτει εννέα χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος, τις Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Πολωνία, Βέλγιο, Ταϊβάν, Αργεντινή και Βραζιλία, και θα εμπλέκει τις πλατφόρμες Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger και Workplace.

Αναλυτικότερα, η Carrefour θα συνεργαστεί με τη Meta για να παρέχει άμεσες και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω των πλατφορμών WhatsApp και Messenger. Οι διευθυντές των καταστημάτων θα έχουν πρόσβαση σε εργαλεία τοπικής επικοινωνίας ώστε μέσα από τις πλατφόρμες τις Meta να υποστηρίξουν τοπικές δράσεις του ψηφιακού marketing.

Παράλληλα, η Carrefour και η Meta συνεργάζονται για την ψηφιοποίηση των προωθητικών ενεργειών μέσω του WhatsApp Business API. Οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν επίσης ένα κοινό εργαλείο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών εντός του Carrefour Links, της πλατφόρμας του ομίλου.

(Πηγή: WARC)