Στο πεδίο του τουρισμού

H Ogilvy και η AQ Strategy ξεκινούν το 2021 με μια δυναμική και ευρείας εμβέλειας στρατηγική συμμαχία, στην αγορά του τουρισμού. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της, όπως σημειώνουν οι δυο εταιρείες, είναι το Integrated Growth Model. Η ολιστική προσέγγιση δηλαδή στο business, τη στρατηγική και το marketing επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Φιλοξενίας, του Τουρισμού και της Οικονομίας των Εμπειριών, μέσω της ανάλυσης data και global insights. Οι πολλαπλές λύσεις εκτείνονται σε τομείς, όπως η συμβουλευτική σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης και στόχευσης, στελέχωσης, οργανωτικής διάρθρωσης, σε συνδυασμό με τη χάραξη στρατηγικής και την εφαρμογή της σε επίπεδο διαφήμισης και marketing, την εις βάθος έρευνα και την ανάλυση δεδομένων για τη χάραξη digital στρατηγικής σε στοχευμένα κοινά.

Ο Θεόδωρος Κοτιώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ogilvy στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η απόφασή μας να μπούμε δυναμικά και να αναπτύξουμε τεχνογνωσία στον τουρισμό είναι κομβικής σημασίας, αξιοποιώντας την εμπειρία του δικτύου της Ogilvy και της WPP. Επιθυμούμε μέσω της συνεργασίας μας, να είμαστε πρωτοπόροι στην αλλαγή που προδιαγράφεται για τον τουρισμό και να συμβάλουμε, μέσω της εξειδίκευσής μας, στην άνοδο του κλάδου στη χώρα μας και διεθνώς».