Ο λόγος για το native advertising, που τους τελευταίους μήνες εξελίσσεται σε νούμερο ένα ζητούμενο των διαφημιζόμενων, στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τον καταναλωτή με έναν τρόπο που θα τον ενδιαφέρει και δεν θα τον απωθεί. Και όσο η παραδοσιακή διαφήμιση εντείνεται και «περικυκλώνει» τον καταναλωτή από παντού και κάθε ώρα της ημέρας, τόσο ο τελευταίος κουράζεται και αγνοεί τα μηνύματα που οδηγούν στην απευθείας πώληση. Το native advertising όμως έχει περιεχόμενο και ουσία, προκαλεί το ενδιαφέρον του καταναλωτή, με αποτέλεσμα το διαφημιστικό μήνυμα να περνάει πιο εύκολα.

Ωστόσο, όσο εύκολο είναι να συζητάμε για την δυναμική και την φυσιογνωμία του native advertising, τόσο δύσκολο είναι να το υλοποιήσουμε. Δεκάδες οι παράμετροι και οι ιδιαιτερότητες που πρέπει να λάβουν υπ΄όψη τους διαφημιζόμενοι και διαφημιστές. Κι αυτό διότι το native advertising δεν είναι πανάκεια, δεν «πουλάει» από μόνο του. Απαιτεί στρατηγική ουσίας. Η στρατηγική λοιπόν που πρέπει να ακολουθήσουν brands, εκδότες και agencies είναι ξεκάθαρη. Το ερώτημα όμως είναι ένα: ποιες παράμετροι πρέπει να ληφθούν υπόψη σε ένα τόσο κορεσμένο οικοσύστημα media και τι απαιτείται για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δεδομένη δυναμική του Content Marketing και του Native Advertising;

Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, καθώς και χρήσιμα insights για προβληματισμό δόθηκαν στο Content Marketing & Native Advertising Conference που διοργάνωσε το Marketing Week. Το συνέδριο συγκέντρωσε και ανέλυσε εκείνες τις πρακτικές συμβουλές, insights και τεχνικές, που οδηγούν στη δημιουργία engaging περιεχομένου και προσφέρουν αξία στο κοινό, αλλά και στη στρατηγική των brands. Στο παρόν τεύχος μπορείτε να διαβάσετε ένα αναλυτικό ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε για το συγκεκριμένο συνέδριο, με τα σημαντικότερα στοιχεία και απόψεις που κατέθεσαν για το θέμα διεθνείς ομιλητές και κορυφαία στελέχη της αγοράς.