Υπό το νέο brand name Tripsta

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχώρησε τον Αύγουστο του 2012 στην έναρξη έναρξη λειτουργίας γραφείων στη Ρουμανία. Στόχος της είναι η δραστηριοποίηση 30 περίπου υπαλλήλων για το regional call center στο Βουκουρέστι μέχρι το τέλος του δευτέρου τριμήνου του 2013. Για την επέκταση στο εξωτερικό, δημιουργήθηκε το νέο brand name «tripsta», το οποίο καλύπτει ένα δίκτυο 12 χωρών. Η travelplanet24.com έχει ως στρατηγικό στόχο τη πρώτη θέση στην αγορά των online travel agencies στη ΝΑ Ευρώπη και μέχρι το τέλος του χρόνου, αναμένεται να δραστηριοποιηθεί σε 5 νέες αγορές.

Σήμερα, συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 3 μεγαλύτερα online travel agencies στην Ελλάδα και στα 10 μεγαλύτερα στη ΝΑ Ευρώπη. Πλέον μόνο 15%-20% των συνολικών εσόδων προέρχεται από την Ελλάδα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο 100% το 2010. Η ανάπτυξη της εταιρείας έχει ως αποτέλεσμα τη μεταφορά της σε νέα γραφεία στο Σύνταγμα και την αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της σε 97 άτομα σήμερα, από 50 άτομα τον Δεκέμβριο του 2011. Η travelplanet24.com διαθέτει επίσης μια από τις μεγαλύτερες ομάδες web development στην Ελλάδα, με 25 developers και 3 web designers, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα PHP projects.