Ως μέσο διαφυγής αλλά και ασκήσεων ενσυνειδητότητας για πολυάσχολους ενήλικες, οι οποίοι χρειάζονται να χαλαρώσουν από την καθημερινότητα, παρουσιάζει ο όμιλος Lego τα προϊόντα του. Στη νέα καμπάνια marketing «Adults Welcome», η οποία περιλαμβάνει το tagline «Find your Flow», το brand τονίζει ότι οι ρυθμικές και επαναλαμβανόμενες κινήσεις των κατασκευών Lego, μπορούν να βοηθήσουν τους ενήλικες να χαλαρώσουν.

Η νέα αυτή στόχευση βασίστηκε στα αποτελέσματα έρευνας της εταιρείας σύμφωνα με την οποία το 91% των ενηλίκων δηλώνει ότι βιώνει άγχος τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο, ενώ μεγάλο ποσοστό αναφέρει ότι έχει το μυαλό του συνεχώς στη δουλειά. Η καμπάνια περιλαμβάνει τρεις ταινίες που ακολουθούν μια μέρα στη ζωή τριών πολυάσχολων ενηλίκων, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με χυμένα ποτά, χαμένα λεωφορεία και σκασμένα λάστιχα.

Ωστόσο, το unboxing και η κατασκευή ενός νέου σετ Lego τους βοηθά να χαλαρώσουν στο τέλος της ημέρας. Οι ταινίες βασίστηκαν σε μια σειρά testimonial videos που δείχνουν πώς οι ενήλικες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν ήδη τα προϊόντα της Lego στη ζωή τους. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από το εσωτερικό creative agency της εταιρείας, και θα προβληθεί παγκοσμίως σε TV, digital και e-commerce κανάλια, OOΗ και in-store.

(Πηγή: marketingweek.com)