Κατέγραψε αύξηση πελατειακής βάσης και online πωλήσεων

Ανάπτυξη στη συνδρομητική της βάση και πρόοδο σε όλους τους στρατηγικούς της στόχους σημείωσε η Wind το 2020, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε. «Παρά τις δύσκολες συνθήκες, η Wind έδειξε ανθεκτικότητα στις οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις της το 2020. Διατηρήσαμε σταθερά τα έσοδα και την κερδοφορία της εταιρείας, πετύχαμε αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης και, ταυτόχρονα, συνεχίσαμε με επιτυχία τη στρατηγική στόχευσης των νοικοκυριών με συνδυαστικές υπηρεσίες κινητής και σταθερής, καθώς επίσης και των εταιρικών πελατών.

Ως αποτέλεσμα της πανδημίας, τη χρονιά που πέρασε άλλαξε ριζικά ο τρόπος με τον οποίο οι συνδρομητές επέλεξαν να επικοινωνούν και να συναλλάσσονται μαζί μας, γεγονός που μας έδωσε την ευκαιρία να επιταχύνουμε σημαντικά τoν ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας με έμφαση στις online πωλήσεις και την ψηφιακή εξυπηρέτηση», σχολίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Wind Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής. Ενδεικτικά, η εταιρεία κατέγραψε διείσδυση 35,7% των γραμμών νέας γενιάς στη βάση των πελατών σταθερής τηλεφωνίας και επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της πετυχαίνοντας 100% αύξηση ετησίως σε online πωλήσεις και 270% αύξηση ετησίως στην ψηφιακή εξυπηρέτηση των πελατών.