Ολοκληρώθηκε το διεθνές spec
Ασφαλείς πληροφορίες της ελληνικής αγοράς, θέλουν τα media της Vodafone στην Ελλάδα να καταλήγουν στον όμιλο της Spot JWT, με τη συνεργασία να ξεκινά την 1η Ιουλίου. Το media budget της Vodafone για την ελληνική αγορά, υπολογίζεται σε 10-12 εκατ. ευρώ το χρόνο. Όπως είναι γνωστό, στο τελικό στάδιο της διεθνούς διαδικασίας συμμετείχε και το δίκτυο Aegis Dentsu, ενώ η προηγούμενη ανάδοχος, η OMD του Omnicom η οποία συνεργάσθηκε με τη Vodafone επί 17 χρόνια, είχε βγει εκτός διαδικασίας τον Μάρτιο. Τον δημιουργικό λογαριασμό της Vodafone στην Ελλάδα, χειρίζεται επίσης η Spot JWT.