Με μια παρουσία που ξεπέρασε τις προσδοκίες για έναν διαγωνισμό που πραγματοποιείται για πρώτη φορά, 200 στελέχη από κορυφαίες εταιρείες με ιδιαίτερα δημιουργική δραστηριότητα στον τομέα της εσωτερικής επικοινωνίας και της ανάπτυξης ενός αφοσιωμένου και δεσμευμένου ανθρώπινου δυναμικού παραβρέθηκαν στο «House 124» εχθές, Πέμπτη 13 Ιουνίου, στη βραδιά απονομής των βραβείων Internal Communication & Employee Engagement.

Το επίπεδο των πρωτοβουλιών ήταν ιδιαίτερα υψηλό σύμφωνα με την ομόφωνη γνώμη, τόσο της Προέδρου της Επιτροπής Αξιολόγησης Ειρήνης Νικάνδρου, Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Διοίκησης Εταιρικής Επικοινωνίας και Ανθρωπίνων Πόρων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) όσο και των υπολοίπων μελών της επιτροπής αξιολόγησης.

Ο όμιλος ΟΤΕ έλαβε την κορυφαία διάκριση «Internal Communication & Employee Engagement Champion of the Year», ενώ Platinum Awards απέσπασαν: η Lidl Ελλάς στην κατηγορία «Best Equality, Diversity & Inclusion Campaign» με τη δράση «Lidlers @ Athens Pride 2023», η Τράπεζα Eurobank στην κατηγορία «Best use of Storytelling» με την καμπάνια «“The Interview” | Σκεφτόμαστε Πρωτοποριακά. Δουλεύουμε Διαφορετικά.», η Cosmote – όμιλος ΟΤΕ στην κατηγορία «Best Intranet» με το έργο «mynet. Όχι απλά ένα intranet. Ό,τι μας συνδέει στον Όμιλο ΟΤΕ» και η Pfizer Center for Digital Innovation στην κατηγορία «Healthcare and Pharma» με την πρωτοβουλία «Tune Up: Igniting engagement».

Περισσότερες πληροφορίες και ολόκληρος ο πίνακας των νικητών διατίθενται στο www.internalcommsawards.gr.