Με οδηγό αυτή την πραγματικότητα λανσάραμε στις αρχές του 2017 τα Peak Performance Marketing Awards ‘17, με στόχο την επιβράβευση της αριστείας σε όλες της τις εκφάνσεις: την υψηλή δημιουργικότητα, την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα και την καινοτόμο στρατηγική. Τα νέα αυτά βραβεία αγκάλιασε αμέσως η αγορά, αφού ήταν ο πρώτος θεσμός στην Ελλάδα που φέρνει σε επαφή διαφημιζόμενους, publishers, agencies, networks και technology providers για να αναδείξουν και επιβραβεύσουν το performance marketing innovation & excellence.

Οι συμμετοχές στα βραβεία ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, αφού σε αυτά συμμετείχε σχεδόν το σύνολο της αγοράς που ασχολείται με το performance marketing είτε άμεσα, είτε έμμεσα. Σε συνδυασμό δε με μια μεγάλη και εξαιρετικά έμπειρη και καταρτισμένη Κριτική Επιτροπή, τα Peak Performance Marketing Awards ’17 αποτυπώθηκαν στην μνήμη της αγοράς ως ένα νέος, εξαιρετικά αξιόπιστος και χρήσιμος θεσμός που έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Aυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που τα βραβεία αυτά στήριξε η Google.

Σχολιάζοντας μάλιστα τα βραβεία, η Ελένη Μαυροειδή, Industry Manager της Google δήλωσε ότι το επίπεδο των συμμετοχών ήταν ιδιαίτερα υψηλό, «γεγονός που φανερώνει και το αντίστοιχα υψηλό επίπεδο αλλά και την ωριμότητα πλέον της ελληνικής αγοράς, η οποία δεν έχει τίποτα να ζηλέψει σε όρους τεχνογνωσίας και δημιουργικότητας από τις μεγάλες αγορές του εξωτερικού».

Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής ήταν ο Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, ο οποίος κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η αγορά στήριξε με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία. Συνολικά απονεμήθηκαν 31 χρυσά, 30 ασημένια και 34 χάλκινα βραβεία, ενώ “Performance Agency of the Year” ανακηρύχθηκε η iProspect, η Eurobank δε τιμήθηκε με το βραβείο “Performance Brand of the Year”. Στο σημερινό τεύχος ετοιμάσαμε ένα αναλυτικό ρεπορτάζ/αφιέρωμα στα βραβεία αυτά, που αξίζει να διαβάσετε.