Από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 ήταν εμφανές ότι η επικοινωνία θα στρεφόταν νομοτελειακά στις digital εφαρμογές. Κανείς όμως δεν περίμενε ότι αυτό θα γίνονταν τόσο άμεσα. Αν μελετήσει κάποιος τα όσα διαδραματίστηκαν φέτος στις Κάννες είναι σίγουρο ότι θα συμφωνήσει με την άποψη αυτή. Η μεγάλη πλειοψηφία των έργων που συμμετείχαν είχαν έντονο τον digital χαρακτήρα και οι νέοι δημιουργικοί έχουν πλέον εντρυφήσει στο μέγιστο βαθμό σε αυτόν. Σε μια δύσκολη εποχή για τη διαφήμιση, οι ψηφιακές εφαρμογές δίνουν σημαντικές δημιουργικές λύσεις. Λύσεις που δεν επιβάλλονται λόγω οικονομικών δυσκολιών, αλλά προβάλλουν ως αναγκαία και ικανή συνθήκη για την επιτυχή διείσδυση κάθε διαφημιστικού μηνύματος. Βέβαια και σε αυτήν την περίπτωση, το κύριο ζητούμενο ήταν η Ιδέα. Η οποία -κακά τα ψέματα- δεν υπήρχε ή δεν ήταν τόσο ορατή όσο θα έπρεπε.

Το Marketing Week ήταν για άλλη μια χρονιά στις Κάννες και σας μεταφέρει τα σημαντικότερα γεγονότα που αξίζει να κρατήσετε. Όχι μόνο για λόγους ενημέρωσης, αλλά και για λόγους… εκπαίδευσης. Όσο για την ελληνική παρουσία στη μεγάλη γιορτή της διεθνούς διαφήμισης, για άλλη μια φορά ήταν υποτονική. Βέβαια σε μια εποχή εσωστρέφειας δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι περισσότερο. Οψόμεθα.

Στο παρόν τεύχος ωστόσο έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε 3 πολύ ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις.

– Ο Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος της εταιρείας επικοινωνίας One Team και Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής EBEN.GR, μιλάει για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της επιχειρηματικής ηθικής στη χώρα μας, παρουσιάζοντας παράλληλα το 22ο ευρωπαϊκό συνέδριο του ΕΒΕΝ που θα διεξαχθεί τον Σεπτέμβριο στην Αθήνα. Φυσικά δεν παραλείπει να σχολιάσει την σημερινή κατάσταση της αγοράς: «Η έλλειψη εταιρικής ηθικής οδήγησε στη διεθνή οικονομική κρίση», μας είπε.

– Ο Κήρυκος Λαζάρου, Branch Manager της Amway Hellas μιλάει για τα 50 χρόνια της εταιρείας στο διεθνή χώρο, την είσοδό της στο λιανικό εμπόριο, αλλά και για την πρόσφατη δημιουργία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Απευθείας Πωλήσεων.

– Ο Στέλιος Κούλογλου τέλος, δημιουργός του TVXS.GR, μας μίλησε για τη σημαντική αυτή πρωτοβουλία του στο χώρο του διαδικτύου, το επεισοδιακό τέλος της συνεργασίας του με την ΕΡΤ, τη δυναμική του internet ως διαφημιστικό όχημα, αλλά και για το μέλλον του δημοσιογραφικού λόγου.