Στον τηλεοπτικό «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του Campari για τη νέα πρόταση κατανάλωσης του brand, το Campari Spritz. Η νέα πρόταση του ιταλικού ποτού Campari για ένα aperitivo cocktail κάνει την εμφάνισή της στις τηλεοπτικές οθόνες, μέσα από το διαφημιστικό σποτ του Red Passion, το οποίο βγαίνει στον τηλεοπτικό αέρα για πρώτη φορά φέτος.

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας αυτής πρότασης, το Campari καλεί τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα Campari Spritz passion spots στην Ελλάδα, να γνωρίσουν το Campari Spritz και να διεκδικήσουν δώρα, όπως aperitivo γεύματα και δωρεάν εισιτήρια για κινηματογραφικές προβολές.

Τέλος, το Campari και η brand ambassador Τόνια Σωτηροπούλου, ετοιμάζoυν μια σειρά από ενέργειες και δράσεις «γεμάτες Red Passion».