Το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου επέλεξαν μεγάλοι retailers της ελληνικής αγοράς για να ξεκινήσουν τις καμπάνιες για τη φετινή χριστουγεννιάτικη περίοδο. «Το σύνθημα για Χριστούγεννα στα Praktiker» δίνει η καμπάνια της Cicero, εμπνευσμένη από τη φετινή συγκυρία, η οποία φέρνει το Παγκόσμιο Κύπελλο, για πρώτη φορά στην ιστορία, κοντά στα Χριστούγεννα.

Την παραγωγή ανέλαβε η Magikon, τη σκηνοθεσία ο Στάθης Μουρδουκούτας και τη μουσική επιμέλεια η Musou Music Group. Η καμπάνια θα «τρέξει» για 2 μήνες σε TV, digital και radio. Η φετινή παιδική καμπάνια Χριστουγέννων των Jumbo, είναι σε «συνέχεια» της περσινής. Φέτος, ο Άγιος επισκέπτεται το καθαριστήριο της μαμάς Jumboσακούλας.

Η ταινία θα παίζει μέχρι την Παραμονή των Χριστουγέννων, μετρώντας τις ημέρες αντίστροφα σε τηλεόραση και internet. H εταιρεία παραγωγής είναι η DVS Design σε σενάριο και σκηνοθεσία της Pollen. Στον «αέρα» βρίσκεται, επίσης, και καμπάνια των Leroy Merlin, η οποία παρουσιάζει χριστουγεννιάτικα προϊόντα του retailer.