Ως επίσημος ευρωπαϊκός υποστηρικτής του Παγκοσμίου Κυπέλλου, η Stoiximan/Betano παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, την οποία «υπογράφει» η Another Circus, χτίζοντας, παράλληλα, awareness για τον ρόλο της αυτό και στις οκτώ διαφορετικές αγορές όπου προβάλλεται, με ένα universal look&feel, καθώς και local συναίσθημα και αναφορές.
Τα τηλεοπτικά σποτ συμπεριλαμβάνουν πλάνα από τις συμμετοχές κάθε χώρας σε προηγούμενα Μουντιάλ, με ποδοσφαιριστές παγκόσμιας κλάσης. Τα σποτ επενδύονται μουσικά από το τραγούδι «Nessun Dorma» (Puccini: Turandot), εκτελεσμένο από τον Luciano Pavarotti με σκοπό να ξυπνήσει μνήμες από το Παγκόσμιο της Ιταλίας, το 1990.
Η ταινία, η οποία προβάλλεται, στην Ελλάδα, σε video edits των 45΄΄, 30΄΄ και 15΄΄, και στις υπόλοιπες αγορές των 30΄΄ και 15΄΄, έχει παρουσία στην τηλεόραση και στα social media. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki Productions με μοντέρ τον Δημήτρη Λίτσα.