Στο πλαίσιο έναρξης της καμπάνιας επικοινωνίας «ΕΛΜΑ η τσίκλα των πρωταθλητών», το Mastihashop παρουσίασε τις νέες τσίκλες ΕΛΜΑ και τη συνεργασία τους με αθλητές και ομάδες που θα υποστηρίξουν αυτήν την προσπάθεια, καθώς «η αυθεντικότητα και η μοναδικότητα που χαρακτηρίζουν την ΕΛΜΑ συνδέονται με τις αξίες του αθλητισμού».
Οι πρωταθλητές που έχουν επιλεχθεί είναι: η ομάδα υδατοσφαίρισης του Ναυτικού ομίλου Χίου, η ομάδα ιστιοπλοΐας ανοιχτής θαλάσσης Code Zero, η πρωταθλήτρια ξιφασκίας με αμαξίδιο Κέλλυ Λουφάκη και η άλτης ύψους Υπατία Ανίτα Σωτηριανού.
Μέγας Χορηγός των ομάδων είναι το Mastihashop με ωφελούμενη μάρκα την ΕΛΜΑ και, συγκεκριμένα, τις νέες τσίκλες. Η εταιρεία που σχεδίασε την τηλεοπτική καμπάνια είναι η The Farm, Σμάρω Πολίτη, creative director/owner σε συνεργασία με την Karavellas X Team.
Η παραγωγή, επίσης, υλοποιήθηκε από την Karavellas X Team. H καμπάνια αποτελείται από τηλεοπτικό, outdoor και digital.