Το All England Lawn Tennis and Croquet Club, το οποίο διοργανώνει το τουρνουά Wimbledon, παρουσιάζει νέα καμπάνια για το 2021, από την McCann London, η οποία στοχεύει στο να «χτίσει» παγκόσμιο engagement και να προωθήσει το event, το οποίο ακυρώθηκε την περσινή χρονιά. Το AELTC ετοιμάζεται για το Grand Slam tournament, διάρκειας δυο εβδομάδων, το οποίο ξεκινά στις 28 Ιουνίου.

Η integrated καμπάνια #WimbledonThing λανσάρεται με σύντομη ταινία, η οποία αναδεικνύει τη μοναδική φύση του Wimbledon, μια αγάπη η οποία «πάει πέρα από το τένις». Η Alexandra Willis, Head of Communications, Content and Digital του AELTC, επισημαίνει: «Σε όποιο σημείο του κόσμου και αν βρίσκονται, οι fans του Wimbledon υιοθετούν τις παραδόσεις του πρωταθλήματος και τις κάνουν δικές τους. Τοποθετώντας την καμπάνια στα χέρια των fans, το AELTC ενθαρρύνει τους πάντες, συμπεριλαμβανομένων των παικτών, να μοιραστούν τις δικές τους #WimbledonThing παραδόσεις». Τα paid media της καμπάνιας διαχειρίζεται η Mindshare.

(Πηγή: Campaign)