Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) που αφορά στα ΙΕΚ και ΕΠΑΣ (Επαγγελματικές Σχολές), σε δημιουργικό της Think Plus.

Το τηλεοπτικό σποτ συστήνει τη Σοφία, η οποία τελείωσε το Λύκειο και δεν ξέρει τι να κάνει. Αυτό που ήξερε, όμως, είναι πως υπάρχουν άσχημα sites, τα οποία θα μπορούσε να βελτιώσει. Έτσι, αποφάσισε να σπουδάσει Web Designer/Developer στο ΙΕΚ της ΔΥΠΑ.

«Με 31 ΙΕΚ και 39 ειδικότητες αιχμής και εσύ θα βρεις αυτό που θέλεις». Η καμπάνια προβάλλεται σε τηλεόραση, digital, YouTube και social media. Σημειώνεται πως το media planning & buying ανέλαβε η Nextcom.