Τη νέα καµπάνια της Wind για το προϊόν Wind One Unlimited, επιµελήθηκε η The Newtons Laboratory. Στην τηλεοπτική επικοινωνία του νέου προγράµµατος, οι πρωταγωνιστές προσπαθούν να βρουν ελληνικές λέξεις που να αποτυπώνουν την ονοµασία «Unlimited» µέσα από τις δικές τους βιωµατικές και ανατρεπτικές καταστάσεις. Καταλήγουν δε, σύµφωνα µε σχετική ανακοίνωση, ότι, όπως και να το πει κάποιος «αµαρκάριστα, αβίαστα, αβασάνιστα, αβέρτα, ανεµπόδιστα, ακατάπαυστα», το αποτέλεσµα είναι η πλήρης ελευθερία στην επικοινωνία. «Ο πελάτης σήµερα αναζητά εµπειρία, αποκλειστικά προνόµια και άψογη εξυπηρέτηση. Θέλει προϊόντα και υπηρεσίες που θα καλύπτουν ολιστικά τις ανάγκες του και θα εξελίσσονται µαζί µε αυτές», ανέφερε ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, Γενικός Διευθυντής Καταναλωτικού Μάρκετινγκ της Wind.