Το Tanqueray εγκαινιάζει την πρώτη παγκόσμια καμπάνια του, από το 2018, με στόχο να δώσει «ζωή» στον σκοπό του brand. Προσκαλώντας τους καταναλωτές να «ζήσουν υπέροχα», η καμπάνια ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απογειώσουν τις καθημερινές στιγμές, μέσω μιας σειράς τηλεοπτικών και digital διαφημίσεων 10, 20 και 30 δευτερολέπτων, που δημιουργήθηκαν από την Anomaly London.
Η καμπάνια θα «τρέξει» και σε outdoor media, ενώ τους επόμενους μήνες, θα γίνει προβολή σε Μεγάλη Βρετανία, Βόρεια και Νότια Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Αυστραλία και Βραζιλία. Ο Global Brand Director, Nitesh Chhapru δήλωσε: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που θα ζωντανέψουμε τον σκοπό της μάρκας μας μέσω της καμπάνιας “Let’s Live Magnificently”.
Στο επίκεντρό της βρίσκεται η ιδέα ότι όλοι μας έχουμε την επιλογή να μετατρέψουμε κάθε στιγμή σε κάτι ξεχωριστό με λίγη έμπνευση και φαντασία, καθώς πιστεύουμε ότι η ζωή είναι καλύτερη με ένα Tanqueray και τόνικ».
(Πηγή: Marketingweek.com)