Σε τηλεόραση, outdoor, digital, ραδιόφωνο και in store

Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες η νέα επικοινωνία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Κρητικός, η πρώτη καμπάνια στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Tribe. Η καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση, outdoor, digital, ραδιόφωνο και in store, προβάλλοντας τα προϊόντα τοπικών παραγωγών «Θησαυροί της Ελλάδας» που διαθέτει η Κρητικός. Παράλληλα, η καμπάνια λανσάρει και τη νέα ταυτότητα των καταστημάτων της αλυσίδας. Υπενθυμίζεται ότι η Tribe ανέλαβε πέρυσι, μετά από διαδικασία spec, το σύνολο της επικοινωνίας της αλυσίδας, συνεργασία η οποία εγκαινιάστηκε με τον σχεδιασμό της νέας ταυτότητας και εικόνας των καταστημάτων ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.