Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του e-shop.gr, την οποία εμπνεύστηκε η Think Plus. Η χαρά που νιώθει ο καταναλωτής όταν βρίσκει όλα τα προϊόντα που ψάχνει στις καλύτερες τιμές αποτέλεσε το insight της νέας καμπάνιας. Η αντίδραση αυτή «απογειώνεται» με μουσικό χαλί, το viral hit της εποχής, «Δυνατά (Τα Τα Τα)».

Με στίχους tailor made για το e-shop.gr, έξι διαφορετικοί χαρακτήρες, που μόλις έχουν ολοκληρώσει την αγορά τους, αφήνουν το «Δυνατά (Τα Τα Τα)» να τους παρασύρει και μαζί και όλους όσους τους βλέπουν.

Ο Δημήτρης Κουσούλης, creative director της Think Plus, δηλώνει σχετικά: «Η νέα εταιρική επικοινωνία του e-shop.gr, θέλαμε να διαφέρει, να ξεχωρίσει, να δημιουργήσει buzz και να “μείνει” στο μυαλό του καταναλωτή. Χρησιμοποιώντας ένα φρέσκο, δυναμικό αλλά και χιουμοριστικό tonality και φυσικά ένα πραγματικό σύγχρονο hit, πιστεύω πως το πετύχαμε».

O Μάριος Ψιμόπουλος, συνθέτης του «Δυνατά (Τα Τα Τα)», ανέφερε: «Είναι χαρά μας, που ένα δικό μας μουσικό κομμάτι επιλέχθηκε για τη διαφημιστική καμπάνια του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος στην Ελλάδα, του e-shop.gr. Ευχαριστούμε για την επιλογή και πάμε μαζί Δυνατά τα τα τα».

Την παραγωγή των τηλεοπτικών διαφημίσεων, ανέλαβε η Black Lemon, σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Πανονίδη.