Στην πλατφόρμα TikTok

Η Soho Square υπογράφει τη νέα ενέργεια του Beat στο TikTok. Στο πλαίσιο αυτής, ένας οδηγός της Beat, που δεν ξέρει ότι είναι boomer, αποφασίζει να κάνει λογαριασμό στο TikTok με το όνομα Beat Tok. Αποτυχημένα challenges, λάθος χρήσεις «νεανικών» λέξεων και εκφράσεων αλλά, κυρίως, «καλή καρδιά» που θα έλεγε κι ο ίδιος, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του λογαριασμού. Η ενέργεια απέφερε αυξημένο οργανικό traffic «και, κυρίως, αυξημένο αριθμό cringe στιγμών», σε λίγες μέρες. Η Soho Square ανέλαβε τον λογαριασμό του Beat πριν λίγους μήνες, μετά από διαδικασία spec, με τη συγκεκριμένη ενέργεια να εγκαινιάζει τη συνεργασία.