Η εταιρεία που μέχρι πρότινος ήταν γνωστή ως Facebook, λάνσαρε την πρώτη της διαφημιστική καμπάνια μετά το rebranding της σε Meta την περασμένη εβδομάδα. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την εσωτερική ομάδα της εταιρείας, Creative X, και την Droga5, το lead agency του brand.
Το σποτ, το οποίο θα προβάλλεται στις πλατφόρμες της Meta όπως και σε άλλα Μέσα, ακολουθεί μια απροσδόκητα απλή προσέγγιση για να απεικονίσει τους φιλόδοξους στόχους του Metaverse, ξεκινώντας από έναν κλασικό 2D πίνακα ζωγραφικής. Η δράση εξελίσσεται σε ένα μουσείο, όπου μια ομάδα φοιτητών τέχνης εξετάζει το έργο του Γάλλου καλλιτέχνη Henri Rousseau, «Fight between a Tiger and a Buffalo» του 1908.
Καθώς οι μαθητές κοιτούν όλο και πιο κοντά αυτή τη σκηνή της ζούγκλας, τα πλάσματα μέσα σε αυτή ζωντανεύουν, προσκαλώντας τους παρατηρητές να ανακαλύψουν τι κρύβεται πέρα από τη δισδιάστατη επιφάνεια του πίνακα. Η τίγρης της ζωγραφιάς αποκτά φωνή και λέει: «Αυτή είναι η διάσταση της φαντασίας». «This is going to be fun» καταλήγει η διαφήμιση.
(Πηγή: AdAge)