Τη νέα πασχαλινή καμπάνια της παρουσιάζει η Lidl Ελλάς, η οποία έρχεται να ενισχύσει τη συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές, γεμίζοντας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση, το σπίτι με θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα.

Υπενθυμίζοντας ότι το Πάσχα είναι συναίσθημα, η καμπάνια επιθυμεί να τονίσει ότι το φετινό θα χαρακτηρίζεται από οικογενειακά τραπέζια, παραδοσιακά πιάτα, κόκκινα αυγά, τσουρέκια, χαμόγελα και ευχές αγάπης.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρείας παραγωγής Cube productions και σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη.