Νέα, πανευρωπαϊκή καμπάνια ξεκίνησε η Warner Bros Discovery ενόψει της κάλυψης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, στο Παρίσι. Σε δημιουργικό της AKQA London, η καμπάνια «Break free» εξυμνεί την πόλη του Παρισιού και ενθαρρύνει τους φίλους του αθλητισμού να απολαύσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες με όποιον τρόπο επιλέξουν.

Η ταινία των 60΄΄ τονίζει πως οι θεατές μπορούν να παρακολουθήσουν τη δράση στις streaming πλατφόρμες Max, HBO Max και Discovery+. Το σποτ ξεκινά με έναν άνδρα που πηγαίνει για τρέξιμο στους δρόμους του Παρισιού και αναγκάζεται να βρει καταφύγιο, αφού παραλίγο να συγκρουστεί με Ολυμπιακούς δρομείς. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται ένα κολάζ στιγμών όπου οι θεατές «βυθίζονται» στον κόσμο των ολυμπιακών αθλημάτων, βιώνοντας συγκίνηση και ενθουσιασμό. Το «Break free» σκηνοθετήθηκε από τον Henry Hobson μέσω της MJZ.

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 8 Ιουλίου και θα «τρέξει» σε 50 ευρωπαϊκές χώρες, σε 20 διαφορετικές γλώσσες σε TV, digital out-of-home ραδιόφωνο, social media, display και έντυπα.

(Πηγή: Campaign)