Προβάλλεται ήδη σε αγορές – στόχους για τον ελληνικό τουρισμό η νέα καλοκαιρινή τουριστική καμπάνια της Ελλάδας την οποία δημιούργησε η Ogilvy και υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση.

Πρωταγωνιστής ο Όττο, ένας Αυστριακός που επισκέφθηκε πριν χρόνια τη χώρα μας για να «γευτεί» το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» από το συναίσθημα που του δημιούργησε η Ελλάδα και έμεινε για πάντα. Άλλωστε, το βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι: «Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα». Έτσι, μια πραγματική ιστορία είναι το storytelling της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ.

Ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, τόνισε: «Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε φέτος μια επιτυχημένη χρονιά». Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα στελέχη του ΕΟΤ και της Ogilvy για την εξαιρετική δουλειά και φυσικά το Ίδρυμα Ωνάση για την στήριξή του σε άλλη μία καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό».