Για τα φετινά Χριστούγεννα Η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Γερμανού εστιάζει στην «τρέλα» που μας πιάνει, όταν ανοίγουμε ένα δώρο τεχνολογίας.
Για να μεταφέρει αυτήν την «τρέλα», προσκάλεσε, σε μία απολαυστική συζήτηση, τους «τρελαμένους» κωμικούς, Φάνη Λαμπρόπουλο, Θανάση Πασσά και Νικόλα Ράπτη, που αναλύουν με τον δικό τους, μοναδικό τρόπο τα συναισθήματά τους για τα δώρα τεχνολογίας. Το συμπέρασμα από τις αντιδράσεις τους δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το γεγονός, ότι αν τα δώρα τεχνολογίας «τρελαίνουν» ακόμα και τους πιο «τρελαμένους», οι δικοί μας άνθρωποι, αυτές τις γιορτές, σίγουρα θα ξετρελαθούν με δώρα από τον Γερμανό. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι τρεις πρωταγωνιστές, εκτός των TV spots, μιλούν μέσα από YouTube pre-rolls, Instagram stories κ.ά., για τα «τρελά» συναισθήματα που προκαλούν σε όλους τα δώρα τεχνολογίας. Η καμπάνια έγινε από την Ogilvy Greece, σε παραγωγή της Foss Productions και σκηνοθεσία του Βασίλη Μπουραντά.