Σε αυτή τη φιλοσοφία εισάγει τον θεατή η νέα 360 καμπάνια της l’artigiano, την οποία υπογράφει η 4WiseMonkeys. Σε ένα «επαναστατικό» TVC με minimal κινηματογράφηση και σε μια σειρά από ραδιοφωνικά και digital videos, τρεις pizzaioli φτιάχνουν μία πίτσα με πάθος και αγνά υλικά, ξεκινώντας από το αλεύρι έως τη στιγμή που τη βάζουν στη φωτιά, δείχνοντας έτσι τον τρόπο της l’artigiano στην καθημερινή παρασκευή πίτσας, με ένα musical twist.

Η μουσική, που συντέθηκε σε συνεργασία με την Rabbeats, αποτελεί σημαντικό μέρος της δημιουργικής ιδέας. Το ορχηστρικό υπόβαθρο που βασίζεται στο πιο διάσημο ιταλικό επαναστατικό τραγούδι, αλλά και oι στίχοι που τονίζουν το «πάθος για το αυθεντικό φαγητό» -το tagline της καμπάνιας- επικοινωνεί τη φιλοσοφία των ανθρώπων της l’artigiano. Την παραγωγή υπογράφει η White room.