Τη δεύτερη κατά σειρά καμπάνια της με το νέο της διαφημιστικό agency, την Interweave, με την οποία συνεργάζεται από τον περασμένο Απρίλιο, παρουσίασε η Intersport.

Σκοπός της συγκεκριμένης καμπάνιας είναι να θυμίσει στο καταναλωτικό κοινό ότι το καλοκαίρι στην Ελλάδα ξεκινάει από τη στιγμή που οι ημέρες μεγαλώνουν και οι βουτιές γίνονται καθημερινότητα, διαβεβαιώνοντάς το ότι, «για το καλοκαίρι του κάθε ενός από εμάς, η Intersport έχει ό,τι χρειαζόμαστε».

Η καμπάνια αναπτύσσεται 360ο με προβολή σε τηλεόραση, digital, social media και in-store. Την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία παραγωγής Pinky Productions, σε σκηνοθεσία Γιώργου Γεωργουλάκη.