Θα διαρκέσει μέχρι τον Φεβρουάριο του 2013

Η ιδέα της στηρίζεται στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Μερικά από τα βασικά της μηνύματα είναι τα εξής: «Αυτή η αγκινάρα μπορεί να προσελκύσει 500.000 επιπλέον τουρίστες», «Αυτή η πεσκανδρίτσα μπορεί να φέρει 50.000 νέες θέσεις εργασίας» και «Αυτός ο χαλβάς μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ κατά 1 δισ. ευρώ». Στόχος της καμπάνιας είναι να καλέσει εταιρείες – χορηγούς να στηρίξουν το έργο και να επενδύσουν σε μια πολύ μεγάλη αγορά που προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες ανάπτυξης.

Η καμπάνια θα εξελίσσεται έως τον Φεβρουάριο του 2013 αξιοποιώντας διαθέσιμα εργαλεία επικοινωνίας (print, online banners, newsletters, social media) σε συνεργασία με τους χορηγούς επικοινωνίας. Την καμπάνια στηρίζουν ως χορηγοί κλαδικής επικοινωνίας το Marketing Week, το Daily Fax, το Hotel & Restaurant της BOUSSIAS, ο online οδηγός www.fnl-guide.gr, το κλαδικό τουριστικό portal Greek Travel Pages και η έκθεση HORECA. Η καμπάνια υποστηρίζεται από τους partners του ΣΕΤΕ, Aegean Airlines και Eurobank.