Την υλοποίηση της νέας καμπάνιας της για τη Γραβιέρα Καλογεράκη ανέθεσε η Βιομηχανία Γάλακτος Καλογεράκη στην Black Lemon.

Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση και σε digital περιβάλλον, με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Ζαρίφη. Η ταινία περιγράφει τη συνάντηση των μελών μιας οικογένειας μπροστά στον πάγκο τυριών ενός σούπερ μάρκετ, με όλα τα μέλη της να ζητούν Γραβιέρα Καλογεράκη.

Καθώς η εταιρεία διαθέτει στην αγορά τη Γραβιέρα Κρήτης με παραδοσιακή γεύση, στη light εκδοχή της και στην εκδοχή της μακράς ωρίμανσης, η Γραβιέρα Καλογεράκη αναδεικνύεται, σύμφωνα με το σενάριο, «στη γραβιέρα κάθε οικογένειας».

Η Black Lemon ανέλαβε την υλοποίηση της καμπάνιας τόσο σε creative επίπεδο, όσο και σε επίπεδο παραγωγής με σκηνοθέτη τον Λεωνίδα Πανονίδη.