Για πρώτη φορά ο θεσμός επικοινωνείται και σε τηλεόραση/ραδιόφωνο

Στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσει τη συνεχώς αυξανόμενη σημασία της Εταιρικής Υπευθυνότητας και να συμβάλλει στην περαιτέρω διάδοσή της. Παράλληλα, εξυπηρετεί και την επιθυμία των καταναλωτών να γνωρίζουν αν οι εταιρείες συμπεριφέρονται υπεύθυνα και ποιες σχετικές δράσεις υλοποιούν. Τέλος, διευκολύνει την επικοινωνία με το ευρύ κοινό, το οποίο συμμετέχει για πρώτη φορά στην αξιολόγηση των δράσεων, στην ενότητα «e-Δράσεις».

Η καμπάνια βρίσκεται στον αέρα και υλοποιείται με καταχωρίσεις σε Κυριακάτικες εφημερίδες και κλαδικά έντυπα, ενώ για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα. Αντίστοιχα μηνύματα θα προβάλλονται και στο internet. Το τηλεοπτικό, παρουσιάζει σε πρώτο πλάνο τον άνθρωπο και σε δεύτερο τις δράσεις επιχειρήσεων που υποστηρίζουν την κοινωνία, το περιβάλλον, τους νέους και τους εργαζομένους και συμβάλλουν στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Την ίδια λογική ακολουθούν και οι καταχωρίσεις, που βασίζονται σε διαφορετικές ενότητες των Αριστείων (Κοινωνία, Υποστήριξη Νεανικής Επιχειρηματικότητας, Περιβάλλον, Υπεύθυνοι Προμηθευτές). Η καμπάνια είναι διαθέσιμη στο http://www.aristia-sde.gr καθώς και στη σελίδα των Αριστείων στο facebook. Το δημιουργικό είναι της Bold Ogilvy και το media planning της Initiative Media Athens. Τη δημοσιότητα του θεσμού έχει αναλάβει η V+O Communication, ενώ το site επιμελείται η Rubicon.

Οι συμμετοχές θα γίνονται δεκτές μέχρι τις 31/7/2013, στο www.aristia-sde.gr.