Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες η πρώτη διαφημιστική καμπάνια για το Ελαιοπουλάκι της εταιρείας Κοτόπουλα Αγγελάκη από τη Frank&Fame. Η καμπάνια περιλαμβάνει δύο τηλεοπτικά σποτ, τα οποία θα «τρέξουν» και στα social media, ενώ θα υλοποιηθούν και PR ενέργειες. Όπως επισημαίνει η καμπάνια, το Ελαιοπουλάκι τρέφεται με 100% φυτικές τροφές, με πρωταγωνιστή το καλαμπόκι και το αγνό ελαιόλαδο. Η Κοτόπουλα Αγγελάκη ανέθεσε πέρυσι στη Frank & Fame τη διαχείριση ATL, BTL, PR και Social Media. Η συνεργασία είχε ξεκινήσει με την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας, βάση της νέας στρατηγικής επικοινωνίας.