Τα πλεονεκτήματα σε επίπεδο PR για τους συμμετέχοντες υπογραμμίζει η νέα επικοινωνία για τη διοργάνωση Epica Awards 2022, από τη VMLY&R, εστιάζοντας περισσότερο από ποτέ στην κριτική επιτροπή από μέλη του Τύπου.

Η καμπάνια «Open For Entries», με βάση το μότο «Give them something epic to talk about», χρησιμοποιεί banners και ολοσέλιδες καταχωρίσεις που αναδεικνύουν σχετικά άρθρα. Επικεφαλής του project είναι ο Dimitri Guerassimov, CEO και Chief Creative Officer της VMLY&R Γαλλίας, σε συνεργασία με τους δημιουργικούς Abi Stephenson και Matt Jones της VMLY&R London.

Ο Dimitri Guerassimov δήλωσε: «Η VMLY&R είναι εξαιρετικά υπερήφανη που συμβάλλει στη σύνδεση μεταξύ agencies και δημοσιογράφων, προσφέροντας σε επικές καμπάνιες την ευκαιρία να γίνουν ορατές, να αναγνωριστούν και να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης».

Ο Mark Tungate, Editorial Director των Epica Awards, σχολίασε: «Ως ο μοναδικός διεθνής διαγωνισμός δημιουργικότητας που έχει ως κριτές μόνο δημοσιογράφους, έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα σε επίπεδο κάλυψης από τον Τύπο».

Η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από senior editors και κορυφαίους δημοσιογράφους από τους πιο διάσημους τίτλους κλαδικών περιοδικών από 50 χώρες και εξειδικευμένους συγγραφείς. Υποβολή συμμετοχών μέχρι τις 7 Οκτωβρίου.