Με τον τίτλο «Enter Γράψα, Escape απ’ τους μικρούς», η νέα καμπάνια της Kevin+Marshall για τον εκπαιδευτικό όμιλο Γράψα είναι ήδη στον «αέρα».

Η καμπάνια, χτισμένη στη λογική της σύγχρονης ψηφιακής επικοινωνίας, καλύπτει στόχους most optimized μέσω της Google, search, display network, remarketing και παράλληλα στα κοινωνικά δίκτυα.

«Η συνεχής αναζήτηση του most optimized and most valuable effective digital campaigns διατηρούν το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας και τεχνογνωσίας της ψηφιακής ομάδας μας, ιδιαίτερα στον τομέα του retail που είναι εξόχως ανταγωνιστικός και απαιτητικός», δήλωσε η Client Service Director της εταιρείας Βικτώρια Γερασιμίδη.