Σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory, υπό την επιμέλεια της Stefi Productions και σε σκηνοθεσία του Γιώργου Ζαφείρη δημιουργήθηκε η φετινή εορταστική επικοινωνία της Lidl Ελλάς. Το μήνυμα της φετινής χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ αφορά την κλιματική αλλαγή και αποκαλύπτεται σταδιακά, μέσα από μια ιστορία με τίτλο «Το Δέντρο».

Στην ταινία παρακολουθούμε ένα μικρό αγόρι να περιμένει με ανυπομονησία τον πατέρα του να του φέρει το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Όμως, το δέντρο, που τελικά φτάνει στο σπίτι, θα προβληματίσει το αγόρι και θα το οδηγήσει μαζί με τους γονείς του σε ένα ταξίδι στο βουνό.

Εκεί θα μάθει για την αξία της δενδροφύτευσης και θα συνειδητοποιήσει πως ένα δέντρο έχει τη δύναμη να προσφέρει σε όλα τα παιδιά του κόσμου ένα καλύτερο αύριο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lidl Ελλάς πήρε την απόφαση να στηρίξει τη μελέτη αναδάσωσης στις πυρόπληκτες περιοχές της Βόρειας Εύβοιας, υπό την αιγίδα και εποπτεία του Υπουργείου Περιβάλλοντος.