Στον ρυθμό του Black Friday κινούνται πλέον μεγάλοι retailers της ελληνικής αγοράς, με τις καμπάνιες τους να βρίσκονται ήδη στον «αέρα» ή να προαναγγέλλονται μέσω σχετικών teasers. Συγκεκριμένα, το Πλαίσιο και η Frank & Fame δημιούργησαν ένα διαφημιστικό σποτ γεμάτο χρώμα και… Extasy Εxtano από τις αποθήκες του retailer, το οποίο προετοιμάζει το καταναλωτικό κοινό ότι φέτος «με Black Friday στο Πλαίσιο, θα βλέπουν όλοι κύκλους».

Τη νέα της 360° καμπάνια για την Black Friday παρουσιάζει και η Κωτσόβολος, με την υπογραφή της The Newtons Laboratory. Κεντρικό πρόσωπο είναι ο Σπύρος Μπιμπίλας, με το φετινό Μπλακ Φράιντει στον Κωτσόβολο να έρχεται με σκοπό να κολάσει τους πάντες, σύμφωνα με το concept.

Ο λόγος; Οι τιμές, τα άπειρα προϊόντα, η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, η απίστευτη ταχύτητα στις παραδόσεις είτε στο σπίτι, είτε στα καταστήματα και όλα αυτά σε μια ανατρεπτική ταινία, με έναν πάτερ που δεν θα περίμενε κανείς. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα Μέσα. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Filmiki Productions, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη. Επίσης, η PMM κυκλοφόρησε teaser, με την υπογραφή της BBDO, στο οποίο παρουσιάζονται νταλίκες να κινούνται σε δρόμο, καταλήγοντας στο μήνυμα «Αυτό δεν έχει ξαναγίνει. Έρχεται!».