Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια, την οποία σχεδίασε η Ogilvy, για την Autohellas Hertz και τις υπηρεσίες, τις οποίες προσφέρει η εταιρεία σε ιδιώτες και επαγγελματίες. Συγκεκριμένα, η καμπάνια περιλαμβάνει 2 διαφημιστικές ταινίες, μία για κάθε κοινό, με στόχο να αναδείξουν το πόσο γρήγορα αλλάζουν οι ανάγκες, καθώς και το πώς η Autohellas Hertz έχει την ικανότητα να δίνει λύσεις με το ιδανικό αυτοκίνητο σε κάθε περίσταση.

Η καμπάνια, η οποία είναι η πρώτη τηλεοπτική επικοινωνία της Autohellas Hertz, ανοίγει και στο digital περιβάλλον, ενώ πλαισιώνεται με τη νέα υπογραφή του brand Wheels4all. Την παραγωγή των ταινιών επιμελήθηκε η Foss Productions και το 3D Production η PopUp.